Ledig idag

1kommentarer

Då va jag ledig idag. Jag är alltid ledig på onsdagar om jag jobbar helg. Men idag ska jag hinna med lite CV-läsning. Har börjat strukturera inför sommaren och lite helger behöver fyllas upp. Svårt det där med CV, vad är bra och vad är inte bra? Vad ska man försöka få med och vad ska man låta bli att skriva. Vet själv att jag mer eller mindre alltid filade på mitt CV. Vill ni veta vad som gör att jag fastnar för ett CV? Isåfall skriver jag ett litet inlägg om det senare.

Men som sagt, ledig dag. Innebär det shopping och fika? Nope, det innebär att jag ska ner i källarhålan och GRÄVA! Inväntar min kära bror som ska hjälpa mig.

Cola-light och tjocka handskar är inhandlade så vi ska nog överleva!

1 kommentarer

Svärmor och Mamma

27 Feb 2013 14:38

Hur många önskar lunch läördagoch söndag?

Kommentera

Publiceras ej