En lugnare dag

1kommentarer

Idag vaknade vi efter en orolig natt. Nya ljud, nya dofter och vi sov väldigt dåligt båda två.

På jobbet höll vi intervjuer idag och jag tror vi funnit en bra lösning till hösten. Blev väldigt taggad efter vårt möte och sålde som attan den timmen jag hade kvar i Trelleborg innan jag körde hem till Ystad för att möta hantverkare i huset.

VVS stod på schemat för att vi skulle komma vidare. Snabbt och enkelt kopplade han bort allt kall och varmvatten. Han satte dit provisoriska rör till ovanvåningen så en toalett fungerar. Men nu kan vi alltså riva massor utan att det sprutar vatten hej vilt, hurra!

Jag hann klar med min budgetrenovering av ovanvåningen där vi faktiskt ska bo i kanske tre, fyra månader. Visar lite före och efter bilder på det.

Nu ska vi faktiskt hålla kväll, lite lugnare tempo idag! 

 

1 kommentarer

Anonym

22 Feb 2013 05:18

Jätte kul att få följa dig igen. :)

Kommentera

Publiceras ej