Måndag, en underbar dag

0kommentarer

Idag har jag haft en fantastisk dag. Alla som inte älskar måndagar borde byta jobb, jag ÄLSKAR måndagar. Jag har verkligen varit produktiv idag. När jag började jobba imorse hade jag redan betalt räkningar, varit hos snickaren och bestämt dörrar och i färgaffären för att köpa färg till källaren. Som ni förstår tränar jag för fullt på att bli morgonpigg innan lilla Hilda kommer till oss.

Dagen fortsatte i ett rasande tempo på jobbet. Flyttade om hela lagret och klarade budgeten med råge. DÅ är livet bra underbart. Hemkommen från huset, har primat källaren så jag kan måla imorgon. Och tänker nu avnjuta min välförtjänta kvällsmat. Ni vet känslan av att känna sig som superwoman? Den är fantastisk!

Lite bilder på vårt kakel till stora toaletten och golvbrunnen som är på plats. Filips vilja gick igenom och det blir ett avlångt som ligger längs väggen, vet inte vad det heter? Och man kan även skymta rören till vår dubbeldusch!

Kommentera

Publiceras ej