Hilda

5kommentarer

Jag har fjärilar i magen, för vet ni vad? Nu är det bestämt att så fort vi kommer in i huset ska världens finaste lilla Hilda flytta in hos oss. Jag längtar så mycket att jag blir tokig. Hilda är en liten mittelspitz som bor hos sin familj i Klippan, var och hälsade på dom igår. Hon är 6 veckor nu, men vi ska hämta henne sista helgen i september. Då ska jag va ledig en vecka så jag kan ägna all tid åt denna lilla tjej. Igår somnade jag inte förrän halv två för jag låg och läste om valpträning, allt från inkallning till matrutiner. Ska anmäla oss till valpkurs så fort Hilda känner sig trygg med sitt nya hem. Vill ni se bilder? Klart ni vill!

5 kommentarer

Madde

18 Aug 2013 17:41

Vilken sötnos, jag passar gärna och önskar dig lycka till.

Elin

18 Aug 2013 21:37

Men herregud så söt!!! Och så kul :)!

martina

18 Aug 2013 23:16

Men nä vad söt!! så kul!!!

martina

18 Aug 2013 23:16

Men nä vad söt!! så kul!!!

Anonym

03 Oct 2013 11:32

Lycka till med söta Hilda... kommer snart och hälsar på. kram

från KErry och Lotta

Kommentera

Publiceras ej