Hej kära dagbok

1kommentarer

Tittar inom, just nu finns inte tiden att uppdatera här. I slutet av förra veckan fick jag ett otroligt roligt besked. Regionchefen från Scorett ringde och berättade att det va klart att jag skulle va med från början av nystarten av den nya Scorettbutiken i Ystad. Så kul! Och jag har verkligen slängts in i allt, redan två dagar senare i lördags gick jag bredvid i Malmö och även igår och idag. Imorgon är det att bygga lager som gäller, så otroligt spännande. Sen blir det schema och budget och skyltning och ja en hel del. Så om bloggen ska fortsätta blir det nog en hel del skomode istället för inredning.

bild: scorett.se

1 kommentarer

Anna

27 Sep 2011 07:15

Ååh vad roligt!!! :) Stort grattis, det låter verkligen som en dröm.



Ps. Jag lånade lite inspiration av dig till det där med prislappar på homeparty sakerna, så smart :) Tusen tack för tipset och för en bra blogg.

Kommentera

Publiceras ej