Redo för ny vecka

0kommentarer

Nu har det blivit söndag och jag har varit ledig hela helgen. Det har verkligen varit en väldigt lugn helg. Igår hade jag ett homeparty för Zelected by Houze, ett litet och kort. Dock har jag tagit beslutet att lägga det på is under hösten för att kunna koncentrera mig fullt på Scorett. Så det blev det sista för denna säsongen. När jag kom hem därifrån hade pojkvännen lagat en väldigt god middag. Ibland älskar man dom lite extra!

Nu är jag utvilad och redo för en ny vecka. Börjar med ett möte med regionchefen imorgon, ska bli kul att träffa henne igen. Det blir lite utvärdering av öppningen och hur vi ska gå vidare och vad som förväntas av mig framöver. Mycket spännande med andra ord! Återkommer med uppdatering av det.

Skriv gärna fler grejor ni vill jag ska skriva om, önskemål om arbetsuppgifter och min erfarenhet kommer :)


Den enda bilden som finns av mig i butiken, ska bli bättre på det där med bilder.

Kommentera

Publiceras ej