Exponering

2kommentarer

Idag bestämde jag mig för att vi skulle exponera om i butiken. Vi har fått så mycket herrskor att det inte får plats i hörnan där dom funnits fram tills nu, så nu får dom flytta längre bak i butiken för att få större utrymme och för att skärma av herr och dam mer. Så Fanny fick komma in en timme tidigare för att vi skulle hinna. Så nu är det fint i butiken och jag fick jobba några timmar som vanligt haha. Tur att jobbet är roligt!
 


Nu ser det ut såhär i butiken, eller ja nästan iallafall :)

2 kommentarer

Anonym

28 Oct 2011 09:47

Jag vill gärna läsa om vad dina arbetsuppgifter är, om du hade några speciella erfarenheter. Jag vill gärna jobba som butikschef men har ingen bakgrund inom butik men däremot ekonomutbild ing. :)

Jennie

28 Oct 2011 22:41

Det kommer :) Jag tänkte göra ett inlägg om mina arbetsuppgifter när jag gjort mitt första månadsavslut, då kommer jag kunna förklara betydligt bättre i detalj vad jag pysslar med!

Kommentera

Publiceras ej