Äntligen helg

1kommentarer

Nu har jag landat i sängen med datorn i knäet och har tagit på mig pojkvännens t-shirt. NU ÄR DET HELG och det innebär lite ledigt och lite avlastning för fötterna som gör väldigt ont. Vilken vecka, absolut en av de roligaste veckorna i mitt liv. Många som undra hur det hela gick till så tänkte berätta det lite kort.

Mamma ringer och berättar att dom söker nytt folk på Scorett som ska öppna på nytt i Ystad igen. Jag va egentligen inte på jakt efter nytt jobb men klart att det hade varit roligt. Så jag sökte alla tjänster, medarbetare, butikschef och helgjobb. Två timmar senare ringer regionchefen för att kalla mig på intervju som butikschef. Självklart va jag överlycklig. Sen har det rullat på med intervjuer med lite olika personer inom företaget och i slutet av förra veckan fick jag beskedet att butikschefs jobbet var mitt. Överlycklig åkte jag till Malmö två dagar senare för att lära mig så mycket jag bara kunde. Och sen har vi byggt lager, inventerat och allt man kan tänka sig. Och i torsdags stod vi med en öppen och fylld butik i Ystad. Och helgen har varit en succe. Så himla roligt! Och allt har gått så otroligt fort. Men det är ju så jag lever full fart framåt hela tidenl. 

Just nu är det jobb dygnet runt så det blir nog väldigt mycket jobb och skor i bloggen, får nog helt enkelt byta katergori från inredning till skor. 

Hoppas ni får en underbart helg. Vill tacka alla som stöttat mig och hejjat på! Ni är underbara <3 

1 kommentarer

Anonym

05 Oct 2011 15:46

Vad roligt Jennie :) Hoppas ändå att du hinner måla lite tavlor ;)



PUSS

Kommentera

Publiceras ej