Ändring

1kommentarer

Har nu suttit och gjort om bloggen lite. Hinner inte riktigt med inredningsbiten just nu. Det tar tid att sitta och leta inspiration på nätet. Så den sidan av bloggen samt mina tavlor med mera får numera en paus. Så även inredningskursen, den är definitivt på is.

Så hur tillbringar jag min fredagkväll? Med en cosmopolitan tidning, (hade behövt drinken) och en sjuk pojkvän som sovit konstant sen jag kom hem från jobbet. Har en ledig helg framför mig. Ska mysa runder och göra väldigt få knop.

Sitter och funderar över bloggen, hur jag vill fortsätta skriva. Dagens outfit bilder? Dagens sko? Dagens arbetsuppgifter? Vad händer i butiken? Nyheter och kampanjer? Ja, det finns en del att skriva om trots att jag utesluter inredningen. Svårt att veta vad som känns intressant att läsa om. Det ska ju helst inte bara handla om mig och vad jag gör. Ska ju kännas meningsfullt för er att läsa.

Just nu,

1 kommentarer

Anonym

23 Oct 2011 19:16

Kan du inte skriva ett inlägg om vad ditt arbete innebär (alltså arbetsuppgifter) samt vilken bakgrund du har, för att få jobb som butikschef?



Gillar din blogg så skriv gärna oftare :)

Kommentera

Publiceras ej