Måste börja måla!

0kommentarer

För ett tag sedan va jag hos ett medium. Jag va där för det sägs att det kan bota huvudvärk och jag hade ju gärna sluppit min huvudvärk som förföljer med flera dagar i veckan. Men även om jag nu inte stenhårt tror på att ett medium skulle kunna bota min huvudvärk så sa hon flera intressanta saker. Genom att hålla på mina axlar kunde hon veta att mitt ena ben är längre än det andra. Att jag är kobent vet de flesta och det syns, men att mitt ena ben är längre vet ingen! Läskigt!

Det stannar inte där och hon prickar rätt på mycket saker och tryckte även på att jag skulle utveckla min kreativa sida för att bli mer harmonisk och må bättre. Och någonstans kände jag att det va en sådan push jag behövde för att komma igång med mina drömmar. Nu sitter jag och skissar på tavlor och jag har anmält mig till en inredningskurs. Jag har börjat blogga igen, jag har skaffat ett inspirationsblock och livet känns fantastiskt. Inte sämre av att jag råkade boka en resa till Turkiet över Filips födelsedag till honom och mig. Man kan ju faktiskt inte sitta och vänta på livet ska börja eller hur?


Två skisser som ska bli tavlor på varsin sida och min och Filips säng. (Pappa, förlåt att jag skissar på arbetstid!)

Kommentera

Publiceras ej