Massor av inspiration

0kommentarer

Har arbetat på bilfirman hela dagen, sålt en bil faktiskt! Men har även hunnit med lite research till bloggen. Vill ju göra stora förändringar här inne. Jag sitter och skissar i mitt block på nya tavlor jag vill måla samtidigt som jag läser andra bloggar för att se vad jag inte gillar och vad jag gillar och kan ha med i min blogg. Nu fattas bara tiden att sätta sig och genomföra det jag vill. Jag hoppas ni fortsätter kika in för att följa med på förändringarna som jag förhoppningsvis hinner genomföra snart!

Ska hämta ut min första lektion till inredningskursen idag. Hoppas verkligen på en kickstart inom inredningen. Och om jag ska lyckas med detta måste jag givetvis ha massor av tidningar därför skickade jag in och ansökte om prenumeration (vilket ord!) på Plaza interiör igår.

Inspiration för mig är randigt, tjockt smalt på korsen på tvären mina ögon dras alltid till randigt såå fräscht! Här är tyg till köksgardinen. Och orkideér vem kan få för många? Jag har tre blommor hemma just nu och tre av tre är orkideér! 




TREVLIG HELG!

Kommentera

Publiceras ej