Jag är kvar!

0kommentarer

Bloggen blev lidande igår då min huvudvärk är igång och spökar mer än någonsin, men det är ju inget kul att skriva om!

Igår skulle jag va hur duktig som helst och skruva upp lite hyllor och skoställ och tänkte att jag skulle klara det på egen hand, men då när jag skulle va så duktig så va såklart pluggarna slut och borren va i fel storlek, typiskt! Jag karvade iallafall till två rundstavar som skulle ligga vid ytterdörren och till altandörren, med en grillkniv haha! Satte kniven rakt i tummen och har nu fått ett jack. Men fint blev det.

Ska försöka trixa med designen i eftermiddag eller kväll också, vill verkligen göra fint så det blir roligare för er att läsa och roligare för mig att gå in och skriva :)


Bjuder på en mycket gammal bild på mig och Lina, Lina som kommer och praktiserar hos oss imorgon :)

Kommentera

Publiceras ej