Helgen är redan förbi!

0kommentarer

Dagarna flyger förbi och ja det är bara att försöka hinna med! Helgen har varit lugn förutom en liten utsvävning i Nova Lund som blev på tok för dyr men oj så fina grejor jag och Emma hittade.

Va inne och läste om min lilla inredningskurs som skulle startat i fredags, den börjar på fredag istället! Längtar som bara den, det ska verkligen bli hur kul som helst! Jag har skaffat ett litet inspirationsblock och lånat hem en bunke inredningstidningar av mamma som jag nu läser och antecknar i om vartannat. Jag är full av ideér och jag vill bara börja på allt nu på en gång har inget tålamod alls. Vill ju leva det där livet där man hinner med tusen grejor och ändå har ett välstädat hem och mat på bordet, just det, superwoman! Funderar ni ofta på hur ni föreställer er själva i framtiden? Vem är ni? och har ni uppsatta mål för att nå dit? Eller tar ni dagen som den kommer och accepterar att situationen inte är som ni önskar?  

 
En fantastisk syn, varför är det så roligt med shopping?


En fin utsikts bild? Inte riktigt, förstår ni hur dåligt den fågeln har mått som har gjort situationen på mitt fönster?!!

Kommentera

Publiceras ej