Hej Kära läsare!

3kommentarer

Ni är några som håller er kvar och tittar in med jämna mellanrum. Jag hoppas ni fortsätter titta in, för nu hoppas jag att jag tar mig i kragen och att det kommer ske lite förändringar här. Dels ska ni få se uppdaterade bilder på vårt hem som nu hela tiden fylls på med nya grejor. Men även de faktum att jag anmälde mig i fredags till en inredningskurs som startar imorgon och som jag hoppas kan va en start på något som utmynnar i mer än bara ett intresse. Därför kommer jag använda bloggen till inspiration, nyheter och uppföljning av min kurs, men även en kontakt sida för framtiden. Jag hoppas på att locka hit fler läsare som kan se det jag gör och för att lyckas med det måste jag självklart uppdatera betydligt oftare än vad jag gör. 

Här kommer lite bilder från lägenheten, främst köket då som är mest färdigt. Vi bor ju faktiskt där nu men toaletten är inte färdig och vår säng står i vardagsrummet men känslan av att vi faktiskt kan bo där är otroligt skön!

Köket före:

 

Köket efter:



Som ni ser så ser man inte mycket på första bilden, men ja, jag fotograferar från precis samma ställe. Jag ursäktar den hemskt dåliga kvaliten på båda bilderna. Från och med nu ska det tas bilder med en betydligt bättre kamera. Därför börjar jag med dessa bilder så kommer det fler efterhand! Hoppas detta kan vara ett litet smakprov på vad som komma skall :)

3 kommentarer

Emma

26 Mar 2011 17:40

Vad för inredningsutbildning? :)

och jag lovar, köksbilder kommer! håll ut!

Jennie

28 Mar 2011 11:06

Den är en utbildning som utgår från Malmö. En lite kortare mindre omfattande än den du går. Men om jag tycker denna är kul ska jag nog sen hoppa på akademisk brevskole från Danmark :) Oh, det vimmlar av ideér och man vill bara sätta igång :)

Emma

28 Mar 2011 19:13

LÄNKA! jag vill se (:

Kommentera

Publiceras ej