Vaknade med ett ryck

0kommentarer

Idag snoozade jag längre än man får, alltså så länge att jag aldrig kommer hinna i tid till det jag ska. Men helt plötsligt hör jag ett väldigt surrande utanför fönstret nere på gatan, skit också sopbilen! En dag i månaden får man inte hålla på gatan utanför våra lägenheter för då städar dom gatan och under de tre månader vi bott här har jag stått där varje gång, till och med fått böter. Slängde på mig kläder och sprang ner och flyttade bilen, ingen böter YES! Och så kom jag upp idag också, att jag aldrig lär mig att gå upp i tid och hinna njuta av lite god frukost på morgonkvisten, nope aldrig lyckas jag med det.

Just nu sitter jag och kikar på frågorna jag fått av tidningen, vad är jag mest nöjd med i lägenheten och vad är jag minst nöjd med? Vilka problem stötte vi på under renoveringen och tips till andra? Hm, svårt får nog klura på det lite. Jag vet att jag redan skulle vilja göra om vissa grejor i lägenheten haha. Får nog köpa hus snart så jag får fler rum att klura på.

Jag hade nog inte valt att göra en bardisk eller halvvägg är det egentligen. Skulle kommit på en roligare lösning...

Kommentera

Publiceras ej