Ett stiligt hem

0kommentarer

Hur vet man vilken stil man har hemma? Jag tycker om marint, klassiskt, mysigt med lantliga insalg, gammalt, nytt, fräscht och ombonat. Jag satsar helt enkelt på en salig blandning av vad jag finner det bästa. Ibland kan det kännas rörigt hemma hos mig tycker jag. Men samtidigt så speglar det kanske mig som faktiskt bor här. Ett hem ska väl spegla dom som bor där, och om det inte gör det alls så ofta är det ett hem som inte har den där speciella känslan. Men när jag ser dessa bilder som jag inte tycker har kanske direkt en personlighet, blir jag ändå helt såld. Så stiligt och så rent trots att där är hur mycket grejor som helst. Varför känner man aldrig att man får till den där extra känslan?

Väldigt klassiskt tycker jag.

Bilden kommer härifrån

Så rent så klassiskt.

Bilden kommer härifrån

En klassisk detalj, en spegeldörr. Varför har inte jag en spegeldörr? eller jag har en, orginal som tillhör lägenheten, men var i hela friden ska jag få in den, vi har ju inte normala dörröppningar.

Bilden kommer härifrån

Kommentera

Publiceras ej