Personlig inspiration

0kommentarer

Man behöver ju inspiration på många vis, inte bara när man ska inreda. Jag blir väldigt inspirerad av att läsa bloggar och en blogg jag följt länge är Blondinbellas. På flera vis känner jag igen mig i henne, men på många plan saknar jag egenskaper hon har. Därför blir jag ju sporrad av att läsa hennes blogg då hon är så driven och lyckats med sin framgång otroligt mycket. Men ni som läser hennes blogg har säkert mött Elaine som blivit en av hennes vänner. Elaine Bergqvist har skrivit böcker som jag blivit otroligt lockad av att läsa. Så idag köpte jag Snacka snyggt och Härskarteknik skrivna av henne. Jag är ganska framåt som person och säger ofta vad jag tycker och tänker och ibland kanske jag behöver lära mig att hålla tillbaka lite. Kanske jag kan lära mig att lyssna och argumentera rätt, snacka snyggt helt enkelt.

 
Bilden kommer härifrån

Kommentera

Publiceras ej