Inspiration

0kommentarer

Vi blir ju alla inspirerade av olika personer eller ting. Något vi läser eller något vi ser. Jag försöker hitta inspiration i allt jag gör. Om jag är på jobbet och sitter och knackar fakturor eller om jag målar en tavla. Men var finner vi inspiraitonen?

Jag sitter iallafall mycket vid datorn och internet. Letar roliga hemsidor eller fina ting att titta på. Sparar ner bilder i olika kategorier och mappar för att sedan kunna gå tillbaka och titta. Men just nu har jag brist på roliga inredningsbloggar, läser ni några bra inredningsbloggar som inspirerar er? Som blandar olika stilar och visar mycket bilder? Ge mig tips :)

Annars händer det inte så mycket, kollar min mejl många gånger om dagen för att höra av tidningen som skulle skicka lite frågor angående mina bilder jag mejlade. Tänk om jag blir helt lurad och det inte kommer i någon tidning, så ledsamt, men hoppas fortfarande!

Just nu är jag väldigt sugen på en sånhär snygg tavelvägg ovanför min soffa!

Bild: Lotta Agaton


Kommentera

Publiceras ej