Har ni tröttnat på rubriken "utan internet"?

2kommentarer

Hej mina vänner.
Eller ni kanske inte är mina vänner efter att ha fått vänta såhär länge på nästa uppdatering? haha, nu skriver jag iallafall.

Livet rullar på bra nu tycker jag. Jag tänkte att jag skulle göra ett nytt av alla tusentals försök till att blogga aktivt. Men mer som en inredningsblogg där jag lägger upp bilder för att mitt liv är ju inte så super intressant och händelserikt. Och dessutom rullar det på ganska bra med inredningsbiten i mitt liv.

Ett litet framsteg hände ju när jag la upp bilderna på vår lägenhet på Styleroom som för er som inte vet är en jättestor heminrednings hemsida där alla lägger upp bilder på sina hem i olika album. Fick jätte mycket och rolig respons från många på mina olika album. Bara det är ju superkul. Även några som uppskattade mina egen målade tavlor som föreställer en man och en kvinna. Det stärker ju självförtroendet väldigt mycket. Så mycket att jag nu funderar på om det skulle gå att sälja kopior på dessa?! Efter bara några dagar på hemsidan hamnade mitt album vardagsrum på första sidan under "Populära album" Ingen jätte grej men hur kul som helst att det nu är flera tusen som kikat på mina bilder trots att dom bara legat upp i 2 veckor.

Sen har jag ju faktiskt träffat inredningsarkitekten som jag skrivit att jag mejlat med och det mesta är väl klart där. Till hösten ska jag följa med henne och praktisera två dagar i veckan, perfekt för då kan jag jobba hos pappa samtidigt.

Livet går bra nu och nu ska det kanske gå bättre med bloggen när vi faktiskt har internet i lägenheten.

2 kommentarer

Anonym

11 Jun 2011 20:23

Härligt att läsa din uppdatering kompis. Hoppas du mår bättre och att vi ses snart :)

jajaja

11 Jun 2011 20:24

Härligt att läsa din uppdatering kompis. Hoppas du mår bättre och att vi ses snart :)

Kommentera

Publiceras ej