Ett litet avslöjande

0kommentarer

Jag tänkte egentligen att jag skulle låta bli att berätta detta för det är ju inget säkert.. Men, efter en vecka på styleroom fick jag ett superkul mejl. Ett mejl från en ganska stor inredningstidning som ville ha med lite av vår renovering av lägenheten i deras tidning. En före bild och en efter bild ville dom ha om det gick för sig. Och självklart går det för sig, det är ju hur kul som helst att folk uppskattar det vi gjort med lägenheten. Så två bilder är ivägskickade till journalisten och nu väntar jag på frågor kring bilderna sen hoppas vi på att det faktiskt blir av att dom kommer med, man vet ju aldrig. Men hur kul som helst att det är på det hållet att dom frågar mig och inte tvärtom. Lyckorus!

Före och efter bild till tidningen.

Kommentera

Publiceras ej