Bröllop

2kommentarer

Idag är himlen mulen igen och det blir med all säkerhet en lugn och stillsam söndag hemma hos oss. Jag gör allt annat än att koncentrera mig på inredning idag. Har läst hur många BRÖLLOPSbloggar som helst, haha. Anledningar till det finns inte, men det är fint att titta på. Och jag tycker gott att en av mina kära vänner snart kan ta tag i giftemålsbiten så jag kan få hjälpa till med planeringen. Såklart i väntan på mitt egna om några ÅR. Så lite tjejig bröllopsinspiration kommer här.

Hoppas ni överlever lite bröllopsbilder :)


Bilden kommer härifrån



Bilden kommer härifrån



Bilden kommer härifrån


Bilden kommer härifrån


Bilden kommer härifrån


Bilden kommer härifrån

2 kommentarer

Anonym

31 Jul 2011 17:20

Så det tycker du att jag ska? ;)

Jennie Ivarson

02 Aug 2011 11:29

Det tycker jag verkligen! :)

Kommentera

Publiceras ej