Söndag

0kommentarer

Nu andas jag och Filip ut. Festen är slut och allt är undanstädat sen igår. TACK alla som var här och gjorde kvällen väldigt väldigt rolig. Lägger upp lite bilder sen kvällen här på bloggen senare. Men tills dess bjuder jag på lite inspiration :)

Hoppas ni har en mysig lugn söndag för det ska jag ha!


Väggen mellan kök och vardagsrum togs bort, men en utskjutande bit lämnades kvar, vilket gör att utrymmet känns större. Köksinredning Solär från Ikea. Vitt skåp av Claesson Koivisto Rune för Asplund. ­Lampan ovanpå är från Kartell. Gungstol av Charles och Ray Eames.


Heltäckande matta ger hotellkänsla 
i sovrummet. De generöst tilltagna gardinerna döljer en tråkig vägg och ger 
illusion av ett större fönsterparti. Säng Sultan från Ikea, bäddad med beige kashmirpläd, Sand, mörkgrått överkast och vita säng­kläder, H &M home, och kuddfodral, Schlossberg/Gertrude.

Oh vad jag älskar mycket gardiner, ska sy massor mer till vårt sovrum sen ska jag aldrig gå därifrån. 
Personligt, mysigt, ljust och fräscht. En väldigt lyckad renovering helt enkelt.
Bilderna kommer härifrån

Kommentera

Publiceras ej