Sömn

2kommentarer

Jag har fastnat vid datorn och min sambo tror nog att jag seriöst funderar på att byta honom mot datorn på heltid. Men det tar sån tid att sitta och fixa på bloggen och ändra i kodmallar och redigera stilmallar. Fotografera och fixa. Men nu är jag lite klar för idag. Till klockan fyra inatt höll jag på, vaknade halv tio och kom på nya saker jag skulle fixa så nu ska jag bege mig till mitt sovrum och powernapa lite såhär på söndagseftermiddag. Men jag hade gärna powernapat i några av dessa sovrummen.













Bilder från favoriten Styliziomo.com

2 kommentarer

hon över gatan som du aldrig har tid med.

03 Jul 2011 18:55

Det första rummet var ju bara UNDERBART!!!!

Jennie

03 Jul 2011 21:01

Vem är hon över gatan? ;) I veckan? :) Ja så mysigt med den stilen i sovrummet!!

Kommentera

Publiceras ej