Shabby Chic

0kommentarer

Den mest populära stilen sägs vara Shabby chic just nu och har väl varit ett tag. Jag tycker verkligen det är hur fint som helst, men jag är ju mer för svart och vitt och ränder på alla håll och kanter istället för mjukt och pasteller. Men för att alla ska hitta inspiration på sidan känner jag att vi kör lite Shabby chic inspiration också. Eller vad tycker ni? Jag kan också bläddra genom dessa bilder hur länge som helst för det är ju ljuvliga bilder! Och om man ska se sig omkring så ser ju Shabby chic stilen ut att ha tagit alla med storm för alla har nog numera något gammalt och många gånger ommålat hemma, även vi. Jag tycker det är kanon för nu kan vi förändra våra hem i oändlighet utan att det kostar skjortan och det är jag all for! 

Här kommer inspiration från fina sidan shabbychic.com 
¨






Kommentera

Publiceras ej