Nu har jag bestämt mig.

1kommentarer

Jag har nu under några dagars tid kikat runder på olika företag som erbjuder homepartys. Själv har jag inte varit jätte mycket för sådanna tillställningar tidigare (typ oriflame listan kan göras hur lång som helst) men tanken på en mysig träff med tjejerna och titta på INREDNING är ju fantastisk. Och att jag dessutom nu har hittat ett företag som erbjuder produkter som ger ett sådant fantastiskt vill-ha begär är ju ännu bättre. Så den 1 september börjar jag erbjuda homepartys. Här kommer ett smakprov!


Bilden kommer härifrån


Bilden kommer häifrån


Bilden kommer härifrån


Bilden kommer härifrån 

Jag tror dessa produkter är väldigt säljbara, jag själv skulle vilja ha typ alltihopa! Trevlig kväll på er!

1 kommentarer

Mamma Ivarsson

09 Jul 2011 16:57

Det kommer bli jätte bra ! Deras saker är verkligen jätte fina KRAM!!

Kommentera

Publiceras ej