Mellan varven

0kommentarer

Har precis målat en ny tavla då den jag hade hemma nu blev köpt. Det är bara att lägga ett mejl om ni hittar något av intresse på bloggen!

Men mellan varven så sitter jag och kikar på inspirerande bilder. På senaste har jag stött på design klassikern Barcelona hur många gånger som helst och ju fler gånger jag ser den ju mer tycker jag om den. Två vita skulle göra sig prefekt här hemma. Nu kostar väl orginalet runt 50 000 kr stycket, men det finns stolar som påminner väldigt väldigt mycket om Barcelona stolarna som säljs för några tusenlappar. Ofta finner jag det onödigt att köpa dyra möbler då jag inte tycker att det är det som utgör känlsan men detta är helt klart en detalj jag skulle kunna spendera pengar på.


Bilden kommer härifrån

Bilden kommer härifrån


Kommentera

Publiceras ej