Igår

3kommentarer

Nu känns det tomt på väggarna här hemma. Nästan alla tavlor lämnade hemmet igår. En lämnade för att installera sig hos en tjej nere i stan som har köpt tavlan, oh va glad jag blev när jag fick mejlet från henne att hon ville ha den tavlan. Jag hoppas du blir supernöjd!  Väntar på en bild så får vi se hur fint den hänger där hemma. 

Resten av gänget fick jag en gissning på att min mamma köpt, men det är fel dom är inte köpta alls faktiskt men dom är till salu nere i en butik stan. Jag tackar Bettan TUSEN gånger om. Hon va så otroligt snäll, hjälpsam och ja orden räcker inte till, engagerat ville hon hänga upp alla tavlor jag hade med mig i hennes butik. I vanliga fall bedriver hon sybutik med tillbehör, vackra tyger såklart, lampor, ljusstakar osv. Mina tavlor blev väldigt vacker rekvistita i butiken men självklart är dom även till försäljning.

Än en gång tusen tack till Bettan, det är väl tur att det finns dessa genuint snälla och hjälpsamma människor!

Tyvärr fick jag inga bilder när vi hängde upp tavlorna, ska springa förbi buktiken och fixa det!

Tavlan som levererades nere i stan. 

3 kommentarer

Lina

11 Jul 2011 19:52

Till moder? eller du gjorde en ny? :)

Jennie

11 Jul 2011 21:22

Nej, din moder fick sin idag. Hon fick en variant på papper då hon ville rama in sin, så som vi antagligen gör till dig också :) kommit fram till hur du vill ha det? =)

Ester

13 Jul 2011 03:45

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

Kommentera

Publiceras ej