Grossister

2kommentarer

I förra veckan satt jag och kikade runder lite, eller inte lite när jag gör något gör jag alltid det lite för mycket. Men mitt mål var att hitta lite heminredningsgrossister och upptäckte att det va relativt svårt att få tag i grossister, mycket konstigt tycker jag då dom borde exponera sig väldigt mycket för att få kunder? Eller? Kan ju inte riktigt den branchen än, men får väl försöka få tag i människor som kan den.

Idag fick jag hem de första broschyrerna från ett företag som kändes väldigt intressant. Så kul att få se vad man som företag betalar och hur mycket pålägg för konsumenter osv..


Caesar Collection, har ett ganska "vanligt" utbud, men många fina guldkorn som jag absolut gärna själv skulle vilja ha. Hjälp mig nu, vad tycker ni? Vad frågar ni efter i ert hem? Vad är viktigt för er?

2 kommentarer

Maddos

05 Jul 2011 20:58

Jätte fin blogg! Snart ses vi :)

Malin

05 Jul 2011 23:01

Hej Jennie! vad rörd jag blev över din fina kommentar hos mig! tack tusen tack! det betyder så mycket att jag kan inspirera andra och att någon kan tycka om min blogg så mycket, det är tack vare personer som dig som lämnar så fina ord hos mig som jag blir peppad till att fortsätta blogga! vilka fina alster du gör, det kommer gå super för dig, Fortsätt med det du gör du kommer komma långt en dag!



Kramar Malin

Kommentera

Publiceras ej