Showroom

0kommentarer

Mitt morgonprojekt ligger på tork så ni får se resultatet ikväll först tror jag. Igår bestämdes det iallafall att två relativt stora rum i lokalerna på bilfirman ska rensas upp upp och stå till mitt förfogande. Projektet drar igång nästa vecka. Kommer bli ett stort inglasat rum och ett "innerrum". Direkt i anslutning till ytterdörren. Tanken är att kunna ha mysiga kvällsvisningar om jag nu ska börja med homepartys, för de som inte vill hålla dessa hemma hos sig. Men det kommer även fungera som lager, showroom och kontor för min del så vår lägenhet inte behöver se ut som en atelje haha. Oh det är verkligen så spännande att få dra igång något sådant här. Ska skicka iväg lite mejl också till olika ideér och samarbete till hösten, man är ju inte alltid starkast ensam.

Jag tänker mig lite bord och stolar i ena rummet så man kan sitta och umgås vid homepartys.

Bilden kommer härifrån

Tavelväggar för massor av inspiration.

Bilden kommer härifrån

Undra om vi kan att bygga in dessa skyltfönster till mig? hm..

Bilden kommer härifrån

Inspiration

Bilden kommer härifrån

Massa textil, älska tyg..

Bilden kommer härifrån

Det viktiga är att det kommer bli lika hemtrevligt som det skulle vara om vi vore hemma hos någon. Samma känsla måste infinna sig. Oh va jag längtar. Det kommer bli så bra!

Hoppas ni har en bra dag allihopa!

Kommentera

Publiceras ej