Dåligt väder

2kommentarer

När det är dåligt väder blir sambon på dåligt humör, för han vill helst ligga på stranden. Och visserligen kan jag förstå honom, han har bara en veckas semester och den är snart slut och inga dagar på stranden med detta vädret. Men när det är sånt här väder hinner man ju med massa i hemmet. Så idag är jag sugen på att göra om hur mycket som helst, men här görs ju om hela tiden så kanske jag kör ner till firman och påbörjar mitt projekt showroom.



Bild kommer härifrån




Bild kommer härifrån


Bilden kommer härifrån

Som ni ser så blir det nog lite Shabby Chic stil på butiken, men det är ju väldigt mysigt och jag vill inte ha det hemma så det blir perfekt att ha det i showrummet för mysiga visningskvällar :)

2 kommentarer

Tina ivarsson

26 Jul 2011 22:39

Det här gillar jag!

Jennie

27 Jul 2011 12:23

Va bra att du skriver det, kommer mer sånt då :)

Kommentera

Publiceras ej