Barcelona chair

0kommentarer

Igår skrev jag om stolen Barcelona som är en designklassiker som funnits hur länge som helst. Jag har som sgat gillat den jätte länge och ser den precis överallt nu i alla tidningar jag läser och på alla bilder jag ser så skrev jag om det igår och min pojkvän fick syn på den och tyckte också den va jättefin. Lite undrande varför jag inte berättat det tidigare en sån skulle vi ju ha. En kvart senare hade vi avslutat en auktion på Tradera och stolen blev vår. Så om 7-8 dagar finns stolen hemma i mitt vardagsrum. Helt fantastiskt!

Här passar väl en Barcelona char in utmärkt? 
Undra om Filip blir arg på mig om jag rollar över vår valnötsparkett med högblankvitfärg? Får kanske tänka över konsekvenserna om det är värt det, haha!

 



Hoppas ni får en fantastisk dag allihopa! Fick otroligt värmande kommentarer på facebook. Mitt hjärta slog några extra slag. Jag sitter här så många timmar och då blir en positiv kommentar värd så otroligt mycket! Tack alla ni som visar er och skriver en rad <3

Kommentera

Publiceras ej