4 750 000

1kommentarer

Idag hittade jag ett lite billigare hus. Här skulle jag absolut kunna tänka mig och bo, faktiskt min kära sambo också. Synd att vi inte har en miljon till handpenningen, annars är det nog precis såhär vi tänker oss att bo i framtiden, med lite mindre ytor kanske? Ett fantastiskt hus och fantastiskt renoverat är det iallafall.

 































Jag är helt säker på att jag hade målat fantastiska tavlor här! Och tänk så mycket inredningsprylar man hade kunnat trycka in på alla dessa kvadratmeter. Bilderna är hämtade från hemnet.se 

1 kommentarer

Julie

25 Jul 2011 22:23

Åh Jennie, har precis läst igenom alla dina inlägg i din "nya" blogg och måste bara säga vad fantastiskt fint ni har fått det i er nya lägenhet!!!



Och dom tavlorna du har gjort är ju bara helt underbara! Undrar faktiskt om du målar i färg med? Vår lägenhet, i likhet med eran går i mycket svart, vitt och grått. Men i sovrummet vill jag/vi gärna ha en ENORM färgglad tavla fast med et enkelt motiv.... Om du själv inte målar i färg, du känner inte till ngn annan som gör det (vi har kollat en del på gynning men inte hittat ngt)



Det verkar som om du har det bra vilket gör mig väldigt glad :)



Kram Julie

Kommentera

Publiceras ej