Zelected by Houze

3kommentarer



Va kul att du hittat hit och va kul att du intresserar dig för homeparty med inredning i fokus. Den 1 september drar jag igång en kanonsäsong som konsulent för Zelected by Houze. Ett företag med ett fantastiskt utbud av inredningsdetaljer. Kuddar, ljusstakar, serviser, ja nästan allt du kan önska dig. Jag är totalt förälskad i deras kollektioner och kan säga att där är nog något för alla, kika gärna själv. Att ha en visning med inredning i hemmet är perfekt för den riktigt inrednings intresserade, men även för den som inte är det. Alla vill vi ha fint hemma där vi faktiskt tillbringar många timmar. Vad kan då vara bättre än att umgås med vänner, diskutera olika lösningar och få välja ut några unika detaljer till hemmet utan att springa i butiker, där du dessutom inte hittar dessa produkter vi erbjuder?

Att vara värdinna är riktigt kul, enkelt och har självklart förmåner. Du bjuder hem vännerna, föräldragruppen, släkten, arbetskamraterna eller precis vem du vill och jag sköter resten. Under dagen eller kvällens gång diskuterar vi inredning, klämmer och känner på Zelected by House fantastiska produkter. Har du speciella önskemål över hur du vill lägga upp kvällen? Jag är självklart helt flexibel. Som värdinna får du även alltid fina värdinnegåvor och förmåner, för mer information om detta, klicka här.


Det ska vara enkelt att vara värdinna

•Håll din visning i mitt showroom (mer info inom kort)
•Håll din visning hemma hos dig
•Håll din visning hemma hos mig
•Beställ dina varor direkt ur katalogen via mejl till mig.


Till hösten är jag så gott som färdig certifierad inredare, alltså kommer jag kunna erbjuda tips och ideér på färgsättningar, möbleringar och andra lösningar i ditt hem när jag gör ett besök för en visning för Zelected by House. Vi kommer tillsammans innan dina gäster kommer kunna diskutera lösningar och även bygga upp en mysig atmosfär i ditt hem. Självklart är detta valfritt. Redan nu kan du boka in din visning till hösten! Passa på och få precis det datumet du önskar dig så planerar vi vilket upplägg som passar dig!




Kontakt
Jennie Ivarsson
Konsult



3 kommentarer

Gitta

16 Jul 2011 16:49

Vad fint du har det Jennie! Mycket inspiration!:) Kram Gitta!

Gitta

16 Jul 2011 18:07

Vad fint du har det Jennie:) Mycket inspiration! Kram Gitta

Jennie

17 Jul 2011 14:22

Tack va glad jag blir :) kram

Kommentera

Publiceras ej