Webshop

3kommentarer

Välkommen till design by Jennies Webshop. Här finner du mina tavlor som blir unika detaljer för ditt hem.

Beställning av produkterna: Skicka ett mejl till [email protected], uppge namn och antal på produkterna. Om det är speciella önskemål såsom andra färger eller storlekar ska detta också uppges.

Betalning och leverans: Betalning sker till mitt konto och produkterna skickas alltid till dig samma dag som betalningen är synlig på mitt konto.

Frakt: På alla ordrar tillkommer frakt. Om inte det gäller avhämtning som sker i Ystad eller Tomelilla.  

Reservation för ev. feltryck och felaktig beskrivning.






Mer inom kort


Om design by Jennie



Inredning på internet.

Detta är ett nystartat projekt som jag arbetar på att utveckla för fullt. Nästa steg kommer antagligen bli en självständig webshop på nätet, men tills det steget tas kommer webshoppen finnas här på bloggen.

Jag arbetar på att plocka fram produkter som jag själv skulle vilja ha i hemmet och som förgyller. Jag vill skapa glädje och få en chans att skapa. Som sagt jag arbetar ständigt på att utöka mitt sortiment, både med egna produkter och börjar även leta efter grossister, alla önskemål och all form av kritik är värd mycket så ni är varmt välkomna att höra av er till mig!


Kontakt:
Jennie Ivarsson
[email protected]
0768765103

3 kommentarer

Marianne Engdahl Alhqvist

23 Jul 2011 16:50

Hej Jennie.Jag är jätte intresserad av Han och hon. Jag bor i Växjö. Hör av dej hur jag ska bet.

Ha en bra helg till dej med.

Marianne

Marianne Engdahl Alhqvist

25 Jul 2011 09:54

Hej Jennie. Jag betalar dej imorgon. Du är så duktig med både konst och inredning.

Ha det så bra.

Marianne

Jennie

25 Jul 2011 16:25

Tack, va glad jag blir! Skickar tavlorna såfort jag ser betalningen :)

Kommentera

Publiceras ej