Sveriges charmigaste lägenhet

3kommentarer

Jag har anmält vår lägenhet till en tävling så nu behöver jag er hjälp :) Vill ni stötta mig till tusen och gå in och tycka till om vår lägenhet? Tävlingen hittar ni HÄR och att vinna denna tävlingen skulle betyda så mycket för mig för pengarna skulle jag investera i min kommande inredningsbutik. Då skulle jag kunna köpa möbler och diverse grejor man behöver som grund när man öppnar en butik. Oh snälla gå in och rösta :) Nästa gång hjälper jag er!

Sveriges charmigaste hem

Big House

Big House

Big House

Big House

Big House

Detta är bilderna jag anmälde vår lägenhet med. Det visar stilen och lite personliga och annorlunda detaljer.

In och läs och rösta, allt ni behöver är ett facebookkonto eller skapa ett snabbt konto på sidan. Behöver bara fylla i mejl och namn sen kan ni rösta. Jag tackar så hemskt mycket i förväg för alla som stöttar oss :)

3 kommentarer

Julie

08 Aug 2011 20:03

Röstade nyss på din lägenhet :) Inte bara för att jag ville, utan för att den är lätt snyggast, finast och mysigast... BTW DU LEDER ;)

Tina ivarsson

08 Aug 2011 20:57

Röstat,högsta betyg!

Jennie

08 Aug 2011 21:11

Ni är för snälla! Jag uppskattar det tusen gånger om :):)

Kommentera

Publiceras ej