Spännande vecka

3kommentarer

Denna vecka kommer va överfull! Ska hålla min första Zelected by Houze visning. Idag får jag besked på om jag kommer in på kursen affärsutveckling som jag isåfall läser på distans. Jag ska lämna in min lektion på inredningskursen och måla tavlor. Sista tiden har det trillat in många beställningar på tavlor. Framförallt är det mannen och kvinnan som är jätte populära. In och kika under webshop. Tavlorna är hur fina som helst och ger karaktär åt rummet :)

Men det nyaste projektet är som jag nämnde för ett tag sedan, homestyling av en lägenhet i västra hamnen. Hur kul? JÄTTE kul :) Har suttit hela morgonen och fyllt på inspirationsmappen. Stilen blir lite detsamma som vi har här hemma, men lite renare tror jag. Svart, vitt och rött är det som gäller.



Bild kommer härifrån


Bild kommer härifrån


Bilden kommer härifrån

3 kommentarer

Anonym

29 Aug 2011 17:40

Anna

29 Aug 2011 21:09

Skriv gärna om ditt första party och lite tankar kring allt. Är det mycket att bära runt på? Är det tunga saker? Känns allt kul eller mest jobbigt? Hur var reaktionerna och handlade folk? Är själv intresserad av att börja sälja så skriv gärna lite :)



TACK!

Jennie

30 Aug 2011 11:40

Jag lovar att uppdatera :) Kommer i slutet av veckan när jag haft mitt första party!

Kommentera

Publiceras ej