Showroom

0kommentarer

Showroom är en mysig plats där vi kan samlas för att titta på och diskutera inredning. När jag nu drar igång mina Zelected by Houze visningar vill jag att alla möjligheter ska finnas. Vill du inte ha visningen i ditt hem, eller i mitt finns detta som ett alternativ. Du drar ihop ditt gäng och ni samlas i showroomet för att ha en underbar förmiddag, eftermiddag eller kväll. Självklart finns det möjlighet till kaffe, kakor eller vinkväll även här om så önskas.

I showroomet kommer du hitta Zelected by Houze alla produkter som jag har hemma förtillfället men även min egna design. Det kommer fungera som en mötesplats men även som en utställningslokal. Här kommer finnas gott om plats för alla att sitta, men här kommer även vara fullt av inspiration att ta med sig hem för att göra själv eller att köpa färdigt. 

Just nu är det full fart för att showroomet ska bli alldeles perfekt för mysiga visningskvällar! 1 september slår vi upp dörrarna.    

Kommentera

Publiceras ej