Perfekt måndag

2kommentarer

Satt i bilen påväg hem från jobbet och börja tänka på hösten som kommer med stormsteg nu, även om det är väldigt varmt i lägenheten som solen värmer just nu. Vad är det som gäller i höst, inredningsväg? Hur vill jag inreda till hösten? Och när jag kommer innanför dörren möts jag av en alldeles ny Plaza, oh gudarna måste ha hört mig. Vilken underbar måndagskväl, och imorgon återkommer jag med färska trender för hösten.



Ibland kan jag ångra den mörka valnötsparketten, varför la vi inte plattor i hela lägenheten så fräscht!

2 kommentarer

kornelia - mamma till Nea

22 Aug 2011 22:47

det bästa med hösten är alla tända ljus!

Jennie

23 Aug 2011 12:58

Eller hur! Har redan tjuvstartat och tänder ljus vid alla tillfällen då känns inte hösten alls jobbig!

Kommentera

Publiceras ej