Malmö/Lund

2kommentarer

Nu ska jag besöka sjukgymnasten i Malmö, förhoppningsvis hittar han orsaken till all min huvudvärk. Men det jag längtar mest till är att vi även ska svänga förbi Zelected By Houze kontor för att låna lite produkter som jag ska ha på utställningen jag ska ha på lördag (som jag ska berätta mer om) Oh, va kul att få titta på alla fina grejor och få träffa människorna där :)

Kom på en rolig grej idag, jag springer runder som en vandrade inredning här hemma. Klär ni er också som ni inreder? Speglas inredningen i klädstilen eller vise versa? Jag smälter in perfekt iallafall. Varning för Modebloggs försök (oj vad många timmar dom måste lägga på att få den perfekta outfit bilden, jag gav upp efter 8 stycken)

2 kommentarer

Carina Ivarsson

10 Aug 2011 21:54

De har fina saker, jag har varit på party!

Hoppas sjukgymnastiken hjälpte.

Jennie

11 Aug 2011 11:03

Vad bra! Till hösten får du allt va värdinna för ett party :D Sjukgymnasten hittade faktiskt mycket intressanta grejor så ska dit om en månad igen! Va kul att du är så aktiv med att kommentera det uppskattas jätte mycket :)

Kommentera

Publiceras ej