I vårt vardagsrum

2kommentarer

Igår hände något alldeles konstigt, vi fick en avi från posten. Med två kolli, ganska stora. STOLEN från Tradera tänkte vi. Filip kilade iväg och hämtade paketet när jag va på jobbet och när jag kom hem så kom jag hem till två besvikelser. Dels hade inte underredet kommit, men det skulle komma i nästa vecka. Håll tummarna. Men det andra problemet är att dynorna är väldigt gula, på alla bilder jag sett är stolen jätte vit. Det va verkligen en besvikelse, vi pratar inte lite vanilj vi pratar ordentligt cremefärgat (jag har rökt för mycket inomhus nikotin gult) inte alls fint. Har hört mig omkring och det verkar lite som att den är cremefärgad och inte kritvit som bilderna säger. Så det är nog bara till att ta det eller ta fighten att skicka tillbaka den, för bilderna visar kritvit och man har 14 dagar ångerrätt. Men ja, efter allt klödd hittills känns det mycket tveksam med någon rätt överhuvudtaget.

Tyvärr syns det inte alls bra på foto att det är gult, men ja ni kan ana det intill det vita bestå skåpet. (Sen förstår jag också att man inte kan jämföra det två materialen men dynorna är tyvärr väldigt gula)

2 kommentarer

ellen

14 Aug 2011 18:42

var hittar man ett sånt "bord"? :) väldigt fin blogg förresten!

Jennie

14 Aug 2011 18:55

Kanske en byggarbetsplats eller liknande, industriområde finns sånna slängda lite överallt. Fråga så får du säkert ta en! Min sambo fixade två via ett elföretag. Tack :)

Kommentera

Publiceras ej