Hösten

2kommentarer

Det blev lite plaza läsning igår, lite pepp inför hösten och lite lugnt. Ibland känns det som att ingenting händer i mitt liv, men egentligen händer allt. Känner ni igen det? Så här kommer en sammafattning av vad min höst har att erbjuda.

Enligt plaza är det stickat som kommer stort i höst, och då är det inte stickade tröjor utan stickade kuddar, stickade plädar osv. Det har vi sett i inredningen tidigare säsonger också men tydlig mer nu än någonsin. Och det är ju inte fel, det ger ju en mysig atmosfär. Min favorit är den kabelstickade! 


Bild kommer härifrån


Bild kommer härifrån


Bild kommer härifrån


Mina projekt inför hösten:
-Blivit konsulent för Zelected by Houze, mysiga heminredningsparty står på schemat!

-Praktik hos en inredningsarkitekt i Ystad, start 12 September och därefter varje måndag.

-Utöka bloggen, ni är fler och fler men under hösten satsar jag på dubbel besökstatistik!

-Fortsätta med mina tavlor, mysig höstmarknad med försäljning den 27 Oktober och kanske julmarknader.

-Utveckla webshopen, fortsätta kika på leverantörer och måla fler tavlor.

-Läsa färdigt inredningskursen och blir diplomerad inredare.

-Börja plugga en fristående kurs på distans, företagande och affärsutveckling är det som gäller!



2 kommentarer

Carina Ivarsson

24 Aug 2011 15:18

Tycker det känns som du får fullt upp, ska bli kul med partyn hoppas du bjuder in:)

Jennie

26 Aug 2011 09:21

Det blir nog fullt upp ja :) Ja jag får nog ha en visning här hemma och visa allt sen tvinga släktningar och nära och kära att ha egna party haha!

Kommentera

Publiceras ej