Gardiner

2kommentarer

När vi flyttade in i lägenheten och hängde upp gardinerna i sovrummet tänkte jag inte på det så mycket utan jag tyckte bara det blev så mysigt att få upp gardiner. Sen i efterhand har jag gått och irriterat mig på dom utan att kunnat säga riktigt vad det är. Sen när jag flyttade upp gardinstången till taket så jag fick full längd, från golv till tak på mina gardiner så blev det ju mycket bättre och rummet kändes ju helt plötsligt flera decimeter högre. Så Tipset är absolut att ha så långa gardiner som bara är möjligt, det är snyggt, det ger en lyxig hotellkänsla och det ger en otrolig känsla för takhöjden.

Före, fint men rummet känns nedtryckt.


Efter, rummet har en helt annan rymd och en annan känsla.

Nu fick ni även en mer närbild på vår nya blingiga lampa i sovrummet. Är hur nöjd som helst :)

2 kommentarer

Julie

03 Aug 2011 22:09

Vi har gjort det samma i vårt vardagsrum! Det gör otroligt mycket :D

Jennie Ivarsson

05 Aug 2011 07:12

Ja, vilken skillnad! Innan kändes gardinerna som en ledsen hund :P

Kommentera

Publiceras ej