Diplomerad Inredare

4kommentarer

Att vara duktig på det man gör, är ju viktigt. Att brinna för det man gör är ännu viktigtare, men att ha kunskap inom det man gör räknas ofta som en självklarhet. Att vara påläst och kunnig är otroligt viktigt för att ge ett seriöst intryck och för att skapa förtroende tror jag. Därför har jag valt att utveckla mitt intresse inom inredning genom att läsa en kurs. En mindre kurs till att börja med för att känna mig fram. Denna kurs introducerar mig inom olika områden. 

Färgsättning
Kända formgivare
Ljussättning
Olika Inredningsstilar
Feng shui
Textil, gardiner & inredningsaccessoarer
Planritning, ritteknik & möblering
Kollageteknik

När jag är färdig med kursen till hösten blir jag Diplomerad inredare. Jag har då fått lärdom om olika vanliga områden som man ofta kommer i kontakt med när man arbetar inom och med inredning. Jag kommer även ha lättare för att tala om mina produkter vid Zelected by Houze visningar och jag kommer kunna ge roliga tips och idéer den dagen jag öppnar en egen butik. 




Inreder du nyanslikt eller kulörtonslikt? färgsättning är en hel värld bara det.

4 kommentarer

Anna

02 Aug 2011 19:02

Det låter jättespännande! :-) Det ska bli roligt att följa vad du tycker om kursen och vad du lär dig. Kram Anna

Jennie

02 Aug 2011 22:44

Väntar spänt på att nästa lektion ska skickas, håller er uppdaterade :) kram

Amanda

26 Aug 2011 18:28

Hej! Intressant och fin blogg du har! :) Jag undrar: vad är det för kurs du läser och var? Kostar det något och hur lång tid tar det?



jag är själv väldigt intresserad av att gå en sådan kurs men har inte hittat någon än så länge!



Kram Amanda

Amanda

26 Aug 2011 18:29

Hej! Intressant och fin blogg du har! :) Jag undrar: vad är det för kurs du läser och var? Kostar det något och hur lång tid tar det?



jag är själv väldigt intresserad av att gå en sådan kurs men har inte hittat någon än så länge!



Kram Amanda

Kommentera

Publiceras ej