Butik i vardagsrummet

2kommentarer

Igår va jag hos Zelected By Houze i Lund och hämtade alla mina produkter, jag är kär jag vill helst ha alltihopa själv. Så fint! Nu är det utställningslokal i vardagsrummet som gäller, det svämmar över av inredningsgrejor. Men mysigt att gå och titta på allt fint!

Så hör nu av er om ni vill ha en visning eller vill beställa! Nu kör vi på en underbart mysig höst.


Ett bord uppdukat i modernt tema med accentfärg.


Ett bord uppdukat med mjuka pastellfärger, shabby chic!

Min lilla "butik" i vardagsrummet.

2 kommentarer

Malin

27 Aug 2011 20:32

Åhh, så mycket fint det såg ut att vara! Är hemma o är mammaledig o funderar på att börja sälja inredning via hemförsäljning. Verkar finnas några olika företag numer, skulle vara kul att höra vad du tycker om Zelected by houze? Får man en vettig ersättning? Krånglig redovisning? Lättsålt? Förstår att du nyss börjat, men uppdatera mig gärna :).

Jennie

27 Aug 2011 23:14

Jag har faktiskt inte ens hållt mitt första party, men uppdaterar på bloggen och berättar hur jag tycker det fungerar så småningom! Lägg din mejl annars så kan jag mejla och berätta mer :)

Kommentera

Publiceras ej