Bedrägeri

2kommentarer

Ni vet jag skrev för ett tag sedan om att vi budat hem en Barcelona stol från Tradera, efter en månad är det bara att konstatera att vi blivit lurade. Det har inte kommit något stol och det kommer inte komma någon stol heller. Polisanmälde händelsen igår, men vad gör det? Dom tusenlapparna kunde vi gjort något mycket roligare för. Frustrationen är enorm. Jag blir knäpp, vad kan man göra? Så varning, va extra försiktiga på Tradera! Jag är ju tyvärr aldrig det för jag tänker ju alltid "sånt händer inte mig" men i fortsättningen kommer jag nog tänka två gånger. 

                
     Ingen snygg Barcelona Stol i mitt vardagsrum, men några tusenlappar mindre på kontot.

2 kommentarer

Anna

03 Aug 2011 16:38

Fy för bedragare! :-( Så trist att det skulle drabba er när ni budat hem en så snygg stol och dessutom betalat för det. Jag hoppas ni kan få tillbaka pengarna på något vis, men det kanske är svårt för polisen att göra något? Jag har så dålig koll på det där. KRAM på dig!

Jennie Ivarson

03 Aug 2011 17:24

Jag hoppas också på att vi får pengarna tillbaka på någon vänster. Har inte mycket hopp om att polisen kan göra så mycket. Dom har ju visserligen ganska mycker uppgifter men ja, inte högsta prioritet kanske. Va kul att du är så flitig med att kommentera det uppskattas ju något enormt!! Kram!

Kommentera

Publiceras ej