Tjuvbloggande

0kommentarer

Sitter fortfarande och bankar fakturor. Känns helt okej att betala räkningar för 1,4 miljoner, inget konstigt med det.

Råkar dock glida in på lite olika inredningsbloggar hela tiden. Insuper inspiration överallt ifrån. Vad är ert motto när ni inreder? Att det ska följa en speciell stil, att det ska vara mysigt och hemtrevligt eller från ett visst märke? Jag känner att ett intressant ska vara intressant och spegla personerna som bor där och vad dom varit med om. Reser personerna mycket som bor där? Vilka intresse har dom? Finns det barn i hemmet osv? Varje gång någon kommer in i mitt hem vill jag inte att dom tvunget ska säga "Gud vilket fräscht och fint hem" Jag vill framkalla kommentaren, "intressant, hur tänkte ni här?" För bakom varje grej jag har i mitt hem ska det finnas en anledning. Ingenting är som det är av en slump eller för att platsen bara behövs fyllas ut.



Detta tycker jag är ett intressant hem. Känns som man skulle kunna berätta saker som personerna som bor där.
Bild från Joyforhome.blogg.se Bilder via fotografen Martin Löf

Kommentera

Publiceras ej