Ny design

2kommentarer

Äntligen har jag haft en kvart över i mitt liv så jag kunde ändra lite på bloggen, långt ifrån färdig men kom en bit iaf. Nu ska jag åka till en av världens bästa människor, och att hon utnämns till det är för att hon tar bort min huvudvärk som jag har dragits med i typ 15 år. Guld värd!

Ikväll blir det nog gym med Lina, hon har tjatat på mig i typ 2 månader nu och om jag ville ha kvar henne som vän va jag tvungen att följa med, men övervägde ändå att inte följa med för det hade ju varit ett smidigt vis att bli av med henne.. (Skriver detta enbart för att Lina är min främsta läsare) haha. 

Vi hörs! 

2 kommentarer

Emma

12 Apr 2011 16:08

Haha! du ska se att det känns bättre imorgon, när du sitter med världens träningsvärk ;)

Lina- din icke vän

12 Apr 2011 21:25

så det är så det ska vara. Tro inte att jag läser din blogg. Det är någon som utgör sig för att vara mig. ska tvinga dig springa jätte fort på bandet imrogon

Kommentera

Publiceras ej