Ny dag, nya möjligheter!

3kommentarer

Tillbaka på kontorsstolen på Ivarssons Bil. Idag på schemat står lite fix och städ. Lite kundsamtal osv. Blir nog en ganska lugn dag, men ska arbeta till sex idag också. Hoppas jag får lite tid för bloggdesign, det är sjukt kul att sitta och fixa och trixa men det tar sån tid!

Idag är humöret på topp, jag tog idag mig i kragen och skickade iväg ett mejl angående inredningen, jag hoppas ju att jag kan komma ut och praktisera lite. Få följa med en inredningsarkitekt och få en inblick i yrket, det hade ju verkligen varit en dröm! Och det känns som att man tyvärr får räkna med några bakslag innan man når dit man vill så varför vänta? Jag har ju faktiskt kommit dithän att jag känner att jag måste börja förverkliga alla drömmar jag har!

3 kommentarer

Emma

14 Apr 2011 11:38

Vad är det för inredningskurs du ska gå? :) LÄNKA!

Anonym

14 Apr 2011 16:36

Jag går just nu en inredningskurs hos inredningsföretaget Moveme :) Men när den är färdig ska jag nog hoppa på akademiskbrevskole. Hur går din kurs? :)

Emma

15 Apr 2011 16:54

Fan vad kul! :) De liknar den jag går. Tror att Akademiskbrevskole och Arkitektskolen är ungefär samma sak, enda skillnaden verkar vara att AS har 15 lektioner fördelat på 3 år och ABS har 30 lektioner fördelat på 4 år. Men fan vad kul att vi är på samma spår båda två :)



Dags att flytta till Skåne och starta inredningsfirma med dig maybe?! ;D (ja, jag är allvarlig!)

Kommentera

Publiceras ej