Många nya läsare!

1kommentarer

Kikar snabbt in om för att kolla läget, och ser att ni är fler och fler som hittar hit. Utan att jag ens lagt ut adressen på facebook, men får väl göra det snart när jag känner att jag kommer in i bloggen och bloggar varje dag. Men det är ändå kul att ni är en del som läser och att det blir fler och fler ju mer jag skriver.

Ska försöka bomba lite bilder på lägenheten i eftermiddag. Har fotograferat från alla hörn och vill nu ha lite kommentarer på hur jag ska gå vidare i inredningen.

Nu måste jag fortsätta med annonserna och ringa och skälla lite på dom som gör det, ibland känns det som att man lika gärna kunde gjort det själv i paint.. Nu va jag lite hård men ja, det ska ju faktiskt se bra ut.


En liten tjuvtitt på helgens annonser!

1 kommentarer

Du kan aldrig gissa vem.

07 Apr 2011 13:55

HAHA "fler och fler läsare" Jennie, du behöver inte ljuga för oss. Vi vet att du har brist på vänner, förmodligen för att du gör dem tjocka, men det blir i alla fall inte bättre av att du är mytoman också? Sök hjälp kompis.

Kommentera

Publiceras ej