Jag hatar människor.

0kommentarer

Vi tror vi är bättre än djur. Vi är intelligenta, vi bygger höga byggnader och vi utbildar oss. Vi kämpar för att rädda isbjörnar som drunkar men när fan ska vi rädda oss själva?

Mångar har säkert sett reklamen för det nya programmet "det blir bättre", och det är på tiden. Vad jag syftar på är människorhandel, slavar och prostituerade. Trafficking. Det är äckligt och det bedrivs av oss människor. Det är äckligt, Det är äckligt, Det är äckligt, Det är äckligt, Det är äckligt, Det är äckligt, Det är äckligt, Det är äckligt.

Vad är det som blir så fel att man klarar av att genomföra detta? Att arbeta med detta. Som "normal" hur man nu definierar det kan man inte ens föreställa sig detta. Hur fungerar tankarna?

Det sjuka är att det kvittar att jag skriver dessa rader för det berör säkert ingen. Men när vi läser något som berör oss, så gör vi ändå ingenting. Vi tänker att jag kan inte rädda hela världen. Men det handlar om att rädda dig själv. Varför är jag rädd att gå hem en mörk kväll? Varför är jag rädd för att någon ska våldta mig? För att världen är sjuk. Någon kanske har sett filmen Taken? Äcklig film. Den är verklig och den kryper en in på skinnet. Vem skulle inte kunna dela en taxi med ett gäng jämnåriga när ni är utomlands? Se filmen och ni skulle aldrig göra det. Varför ska man nu inte våga det då? För att världen är sjuk.

Googla trafficking och du får upp 19,5 miljoner resultat på 0,1 sekunder. Tänk om vi kunde göra lika mycket som vi skriver och tänker.  
Jag skulle vilja kräka på oss människor. Vi är så fega. Vi är SÅ fega.

 

Kommentera

Publiceras ej